Service Designer
Myslíš si, že vieš, ako vyzerá budúcnosť. Myslíš si, že vieš veci posúvať vpred. Najlepšie si to overíš tak, že nám o sebe dáš vedieť.
-
- Bratislava
Aké výzvy ťa u nás čakajú?
• Úlohy a povinnosti Service Designera:
• aktívne pripravuje a facilituje design sprinty, zabezpečuje zapájanie klientov a zamestnancov do procesu navrhovania a upravovania produktov / služieb / procesov
• vytvára a redizajnuje klientske cesty na rôznych úrovniach; zlaďuje zážitok klienta cez rôzne kanály a produkty v jednotlivých fázach a krokoch klientskej cesty
• zodpovedá za napĺňanie a využívanie spoločného nástroja na zaznamenávanie klientskych ciest a dohliada na aktualizáciu person
• využíva dáta, postrehy a hlas klienta (Voice of customer) na prioritizovanie zistených slabých miest a príležitostí na jej zlepšenie; zabezpečuje a podporuje využívanie a šírenie znalostí dostupných CX metód a nástrojov v banke; poskytuje podporu pri ich využívaní v ostatných útvaroch banky
• iniciuje a riadi zmeny smerujúce k zvyšovaniu kvality služieb a spokojnosti externých aj interných klientov; pracuje na odstraňovaní pain-pointov identifikovaných v akýchkoľvek prieskumoch a na zvyšovaní spokojnosti klientov
Čo ti ponúkame?
• príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
• zmluva na dobu neurčitú
• možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• atraktívne kariérne príležitosti
• kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• práca so skúsenými lídrami
• zvýhodnenia na produktoch Tatra banky Účet pre modrú planétu TB, úvery, zmenárenské služby
• motivačné ohodnotenie
• Dni Zdravia
• bezplatná psychologická podpora 24/7
• príspevok na DDS
Požadované vzdelanie
- vysokoškolské II. stupňa
Miesto práce
- Bratislava
Ponúkaný plat
V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda: 1700 € brutto pri plnom úväzku.
Druh pracovného pomeru
• plný úväzok
Aký je ideálny kandidát?
• ukončené vysokoškolské vzdelanie
• znalosť anglického jazyka
• proklientska orientácia
• facilitačné zručnosti
• prax v oblasti customer journey mapping, klientskeho výskumu, design thinking, insights
• znalosť metodológie service design
• znalosť brainstormingových a research/výskumných metód
• znalosť konceptu zákazníckych ciest a person
• komplexný prehľad o dianí v bankovom svete výhodou
• veľmi dobré facilitačné zručnosti
• schopnosť zbierať a spracovávať dáta
• aktívne počúvanie
• orientácia na cieľ
• schopnosť viesť tím/skupiny
• schopnosť riešiť problémy a konflikty
• vysoká miera flexibility
• schopnosť organizovať a prioritizovať úlohy a dodržiavať stanovené termíny
• koncepčné, analytické uvažovanie
• vytrvalosť, húževnatosť
• samostatnosť
• vodičský preukaz
Máš záujem o túto pozíciu?
Pošli nám svoje CV a začni v najlepšom.
Uchádzať sa o pozíciuNenašiel si to, čo si hľadal?