Middle officer pre odbor veľkých firemných klientov

Zdobí ťa spoľahlivosť a presnosť. Svet stojí na ľuďoch ako si ty a stojí na nich aj naša firma. Daj nám o sebe vedieť.

  • mapka
  • Bratislava
Uchádzať sa o pozíciu

Aké výzvy ťa u nás čakajú?


• Staňte sa súčasťou tímu najväčších firemných klientov Tatra banky a nazrite do sveta kľúčových Slovenských firiem. 
• Na pozícií Middle officer budete zastrešovať predovšetkým podpornú administratívnu  a odbornú činnosť pre našich obchodníkov •   relationship manažérov na odbore Veľkých firemných klientov.
• Medzi hlavnú náplň práce patrí:
• Administratívne spracovávanie, dohadovanie stretnutí, komunikácia s relationship manažérmi a našimi klientami
• Spracovávanie klientskej dokumentácie.
• Riešenie servisných požiadaviek klienta
• Príprava zmluvnej dokumentácie, korešpondencie a rôznych iných dokumentov, zodpovednosť za jej kvalitu a správnosť.
• Podpora interného a externého klienta

Spoznaj nás

Čo ti ponúkame?


• Príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
• Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• Atraktívne kariérne príležitosti
• Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• Práca so skúsenými lídrami
• Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
• Motivačné ohodnotenie
• Dni Zdravia
• Bezplatná psychologická podpora 24/7
• Príspevok na DDS

Požadované vzdelanie

  • úplné stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské I. stupňa

Miesto práce

  • Bratislava

Ponúkaný plat

V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda: 1650 € brutto pri plnom úväzku.

Druh pracovného pomeru

•   plný úväzok

Aký je ideálny kandidát?


• Pozícia je vhodná pre ľudí s vysokou orientáciou na klienta, aktívnym prístupom k úlohám, organizačnými a koordinačnými schopnosťami.
• Vhodným kandidátom je človek so záujmom o korporátne bankovníctvo, profesionálnym vystupovaním, samostatným myslením. Dôležitá je presnosť, doťahovanie úloh do konca, zmysel pre detail.
• Príjemné vystupovanie, rozvinutý štýl komunikácie s klientami
• Angličtina na komunikačnej úrovni (nemčina vítaná)
• flexibilita, samostatnosť, schopnosť sa rýchlo učiť
• Komunikatívnosť, nekonfliktnosť
• Základná znalosť Windows a MS Office
• Práca v bankových systém aktívne preberanie úloh a návrhy vlastných riešení
• Ochota, iniciatíva, zvládanie viacerých úloh súčasne

Máš záujem o túto pozíciu?

Pošli nám svoje CV a začni v najlepšom.

Uchádzať sa o pozíciu

Nenašiel si to, čo si hľadal?

Späť na zoznam pozícií.