Middle officer pre odbor veľkých firemných klientov
Zdobí ťa spoľahlivosť a presnosť. Svet stojí na ľuďoch ako si ty a stojí na nich aj naša firma. Daj nám o sebe vedieť.
-
- Bratislava
Aké výzvy ťa u nás čakajú?
• Staňte sa súčasťou tímu najväčších firemných klientov Tatra banky a nazrite do sveta kľúčových Slovenských firiem.
• Na pozícií Middle officer budete zastrešovať predovšetkým podpornú administratívnu a odbornú činnosť pre našich obchodníkov • relationship manažérov na odbore Veľkých firemných klientov.
• Medzi hlavnú náplň práce patrí:
• Administratívne spracovávanie, dohadovanie stretnutí, komunikácia s relationship manažérmi a našimi klientami
• Spracovávanie klientskej dokumentácie.
• Riešenie servisných požiadaviek klienta
• Príprava zmluvnej dokumentácie, korešpondencie a rôznych iných dokumentov, zodpovednosť za jej kvalitu a správnosť.
• Podpora interného a externého klienta
Čo ti ponúkame?
• Príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
• Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• Atraktívne kariérne príležitosti
• Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• Práca so skúsenými lídrami
• Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
• Motivačné ohodnotenie
• Dni Zdravia
• Bezplatná psychologická podpora 24/7
• Príspevok na DDS
Požadované vzdelanie
- úplné stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské I. stupňa
Miesto práce
- Bratislava
Ponúkaný plat
V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda: 1650 € brutto pri plnom úväzku.
Druh pracovného pomeru
• plný úväzok
Aký je ideálny kandidát?
• Pozícia je vhodná pre ľudí s vysokou orientáciou na klienta, aktívnym prístupom k úlohám, organizačnými a koordinačnými schopnosťami.
• Vhodným kandidátom je človek so záujmom o korporátne bankovníctvo, profesionálnym vystupovaním, samostatným myslením. Dôležitá je presnosť, doťahovanie úloh do konca, zmysel pre detail.
• Príjemné vystupovanie, rozvinutý štýl komunikácie s klientami
• Angličtina na komunikačnej úrovni (nemčina vítaná)
• flexibilita, samostatnosť, schopnosť sa rýchlo učiť
• Komunikatívnosť, nekonfliktnosť
• Základná znalosť Windows a MS Office
• Práca v bankových systém aktívne preberanie úloh a návrhy vlastných riešení
• Ochota, iniciatíva, zvládanie viacerých úloh súčasne
Máš záujem o túto pozíciu?
Pošli nám svoje CV a začni v najlepšom.
Uchádzať sa o pozíciuNenašiel si to, čo si hľadal?