Service Designer pre kritické procesy

Myslíš si, že vieš, ako vyzerá budúcnosť. Myslíš si, že vieš veci posúvať vpred. Najlepšie si to overíš tak, že nám o sebe dáš vedieť.

  • mapka
  • Košice
Uchádzať sa o pozíciu

Aké výzvy ťa u nás čakajú?


•  Úlohy a povinnosti Service Designera pre kritické procesy:
•  vytvára a redizajnuje vybrané klientske cesty (s charakterom kritické) na rôznych úrovniach; vrátane backstage procesov až po dohliadnutie na implementáciu riešení a následný monitoring;
• pripravuje komunikačné stratégie a templates v kritických procesoch a ad hoc odpovede v rámci krízovej komunikácie;
• využíva dáta, hlas klienta (Voice of customer), procesu (Voice od process •   spolupráca pri tvorbe a následné využívanie procesných máp) a zamestnancov (Voice of employee);
• spolupracuje s expertnými útvarmi v banke dohliadajúcimi na security aspekty a legislatívny rámec v kritických procesoch;
• aktívne pripravuje a facilituje workshopy za použitia service design metodológii, zabezpečuje prihliadanie na hlas klienta v kritických procesoch;
• dohliada na prioritizovanie zistených slabých miest a mitigáciu následkov kritických momentov na ceste klienta;
• zabezpečuje šírenie znalostí dostupných CX metód a nástrojov v banke; podporuje ich využívanie a poskytuje konzultácie pri ich využívaní v ostatných útvaroch banky.

Čo ti ponúkame?


• Príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
• Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• Atraktívne kariérne príležitosti
• Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• Práca so skúsenými lídrami
• Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
• Motivačné ohodnotenie
• Dni Zdravia
• Bezplatná psychologická podpora 24/7
• Príspevok na DDS

Požadované vzdelanie

  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa

Miesto práce

  • Košice

Ponúkaný plat

V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda: 2000 € brutto pri plnom úväzku.

Druh pracovného pomeru

•   plný úväzok

Aký je ideálny kandidát?


• ukončené vysokoškolské vzdelanie, právnické vzdelanie výhodou
• znalosť anglického jazyka
• proklientska orientácia
• facilitačné zručnosti
• schopnosť zbierať a spracovávať dáta
• aktívne počúvanie
• orientácia na cieľ
• schopnosť viesť pracovné skupiny
• schopnosť riešiť problémy a konflikty
• vysoká miera flexibility
• schopnosť organizovať a prioritizovať úlohy a dodržiavať stanovené termíny
• koncepčné, analytické, systémové uvažovanie
• vytrvalosť, húževnatosť
• samostatnosť
• prax v oblasti customer journey mapping, klientskeho výskumu, design thinking, insights
• znalosť metodológie service design
• znalosť brainstormingových a research/výskumných metód
• znalosť konceptu zákazníckych ciest a person
• komplexný prehľad o dianí v bankovom svete výhodou
• vodičský preukaz

Máš záujem o túto pozíciu?

Pošli nám svoje CV a začni v najlepšom.

Uchádzať sa o pozíciu

Nenašiel si to, čo si hľadal?

Späť na zoznam pozícií.