Reportingový špecialista firemného bankovníctva

Zdobí ťa spoľahlivosť a presnosť. Svet stojí na ľuďoch ako si ty a stojí na nich aj naša firma. Daj nám o sebe vedieť.

  • mapka
  • Bratislava
Uchádzať sa o pozíciu

Aké výzvy ťa u nás čakajú?


• Na pozícii Reporting špecialista v Tatra banke budeš súčasťou nášho teamu korporátneho bankovníctva.
• Pozícia je vhodná aj pre študentov, ktorí nechcú čakať na štátnice s hladaním budúceho pracovného miesta a radi sa zamestnajú už počas školy
• Tatra banka je dlhodobo najúspešnejšou korporátnou bankou na Slovensku.Chceš vedieť, čo sa skrýva za jej úspechom vo firemnom biznise? Bavilo by Ťa komunikovať s kolegami priamo z biznisu, poskytovať im podporu pri ich obchodných aktivitách a následne vyhodnocovať ich úspešnosť? Bavia Ťa čísla? Rád pracuješ s tabuľkami (napr. excel) a dátami a každá ďalšia technológia na spracovanie údajov je pre Teba výzvou? Chceš sa rozvíjať a začať pracovať na svojom profesnom raste? Ak áno, pozícia Reporting špecialista môže byť pre Teba vstupenkou do biznis analytického sveta.
• Reporting špecialista je pozícia na Oddelení podpory predaja firemného obchodu. Oddelenie sa zaoberá dátovou a analytickou podporou pracovníkov firemných segmentov. Denná práca pozostáva zo spracovania a spájania dátových zdrojov na prípravu reportov s cieľom zistiť a vysvetliť rôzne ukazovatele a obchodné výsledky. Zároveň sa na oddelení spracovávajú rôzne business požiadavky, ktorých výstupy sa  dopĺňajú do rôznych bankových systémov a aplikácií.
• Veľkým lákadlom je aj spolupráca pri automatizácii reportov. Táto aktivita poskytuje široký priestor na uplatnenie vlastnej kreativity. Pri práci sa naučíš používať nástroje ako Access, Cognos, MSSQL, Power BI, SharePoint atď.
• Súčasťou pracovnej náplne sú aj diskusie s pracovníkmi nie len firemného biznisu, ale aj ostatných útvarov banky. V prípade, že je Tvoja znalosť Excelu na solídnej úrovni, nemáš so základnou angličtinou problémy, máš chuť sa naučiť nové veci a zaradiť sa do mladého dynamického kolektívu, neváhaj sa k nám pridať. A pokiaľ máš navyše aj základy Oracle SQL a Access si práve ten, koho hľadáme.

Spoznaj nás

Čo ti ponúkame?


• Príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
• Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
• Možnosť stať sa akcionárom banky
• Príspevok na zdravotnú starostlivosť
• Príspevok na DDS
• Dovolenka PLUS

Požadované vzdelanie

  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa

Vhodné pre absolventa

Áno

Miesto práce

  • Bratislava

Ponúkaný plat

V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda: 1250 € brutto pri plnom úväzku.

Druh pracovného pomeru

•   plný úväzok

•   skrátený úväzok

Aký je ideálny kandidát?


• Znalosť práce s MS excel, MS access, PowerPoint
• Anglický jazyk na aktívnej úrovni.
• Silné analytické a logické myslenie, schopnosť spájať súvislosti a pochopiť komplexnejšiu úlohu.
• Odolnosť a trpezlivosť
• Precíznosť, dôslednosť so zmyslom pre detail
• Koordinačné a organizačné zručnosti
• Schopnosť komunikovať s interným klientom
• Trpezlivosť a orientácia na klienta

Máš záujem o túto pozíciu?

Pošli nám svoje CV a začni v najlepšom.

Uchádzať sa o pozíciu

Nenašiel si to, čo si hľadal?

Späť na zoznam pozícií.