Poď pracovať ako Remote osobný bankár do DIALOGU Prešov
Stačí, že sa vieš v správnej chvíli vynájsť. Ešte lepšie je, ak ti záleží na klientoch. Možností je veľa, výber je na tebe.
- Prešov
Aké výzvy ťa u nás čakajú?
• Máš už trocha skúsenosti s komunikáciou s náročnejšími klienta? Máš skúsenosti s predajom produktov a služieb? Chceš sa orientovať vo svete bankovníctva a finančníctva? Chceš mať pod kontrolou svoje financie a vedieť poradiť aj iným?
• Poď pracovať do DIALOGu Prešov, do inovovaného call centra a staň sa nositeľom komfortu, rýchlosti a kvalitných služieb pre našich klientov. Uľahčíš im tak život a spolu s nami budeš aj ty meniť svet moderného bankovníctva.
• Čo bude náplňou tvojej práce?
• Telefonické zabezpečenie kvalitného poradenstva a odbornej podpory pre prémiových klientov
• Prémiovým klientom budeš aj radiť ako spravovať ich financie a ponúkať im služby po telefóne, ktoré najlepšie vystihnú ich potreby
• Sprevádzanie klienta v aktívnom využívaní inovácií v bankovníctve
• Aktívne vyhľadávanie nových predajných príležitostí
• Hľadanie efektívnych riešení pre klientov
• Partnerstvo pre klientov vo svete financií, bankovníctva
Čo ti ponúkame?
• Možnosť pravidelného homeofficu
• Flexibilný pracovný čas
• Voľno navyše 3 až 5 dní ročne
• Dni Zdravia, Dobrovoľníctvo a ESG aktivity
• Príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
• Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj a možnosti vzdelávania
• Práca so skúsenými lídrami
• Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky (hypotéka, bezúčelový úver, a iné) balík služieb Tatra Personal, kreditná karta bez poplatku
• Príspevok na DDS
• Možnosť investovania do prioritných akcií Tatra banky
• Motivačné ohodnotenie
• Bezplatná psychologická podpora 24/7
Požadované vzdelanie
- úplné stredoškolské s maturitou
Vhodné pre absolventa
Áno
Miesto práce
- Prešov
Ponúkaný plat
• Nástupná mzda 1486 € brutto pri plnom úväzku.
• Štandardné odmeny po adaptácii priemerne vo výške od 455 € do 1090 € mesačne brutto. Odmeny sú vyplácané mesačne a sú súčasťou variabilnej zložky mzdy, ktorá je závislá od plnenia predajného plánu.
• Zároveň poznáš nástupné a cieľové mzdy na každej ďalšej retailovej pozícii a vieš si tak lepšie riadiť kariérny rast.
Druh pracovného pomeru
• plný úväzok
Aký je ideálny kandidát?
• Nehľadáme hotového človeka, radi si ho vychováme, ale predošlé skúsenosti s predajom produktov alebo služieb sú veľkou výhodou. Ideálny kandidát/kandidátka by mal mať dobré komunikačné schopnosti a chuť a drive učiť sa nové veci.
• Čo považujeme za plusy:
• príjemné vystupovanie
• komunikatívnosť
• bezchybný verbálny prejav
• samostatnosť, zodpovednosť
• znalosť cudzieho jazyka • anglický, nemecký, maďarský výhodou
• skúsenosť s prácou v call centre alebo s predajom produktov výhodou
• schopnosť práce s MS Office
Máš záujem o túto pozíciu?
Pošli nám svoje CV a začni v najlepšom.
Uchádzať sa o pozíciuNenašiel si to, čo si hľadal?