Online manager pre Raiffeisen banku
Zdobí ťa spoľahlivosť a presnosť. Svet stojí na ľuďoch ako si ty a stojí na nich aj naša firma. Daj nám o sebe vedieť.
-
- Bratislava
Aké výzvy ťa u nás čakajú?
• Do tímu marketingovej komunikácie hľadáme posilu, na pokrytie potrieb a aktivít v online prostredí pre mladú modernú značku Raiffeisen bank, ktorá na Slovensku pôsobí už 10 rokov.
• V našom tíme ťa čaká zaujímavá práca, super kolektív, veľa nových výziev, priestor na sebarealizáciu a nové nápady.
• Raiffeisen bank je mladá, dynamicky sa rozvíjajúca banka, ktorá má od svojho vzniku najspokojnejších klientov, a to vďaka ľudskému prístupu ku klientom.
• Online priestor je jednou z kľúčových oblastí záujmu, kam smerujeme mnoho aktivít a podstatná je pre nás tiež klientska skúsenosť, ktorú doručujeme aj v online prostredí.
• Prehľad oblastí, ktoré budeš rozvíjať:
• WEB stránka práca s CMS sýstemom (Webjet), na editáciu webových stránok obsahová správa webu, jeho aktualizácia blogová sekcia (návrhy tém a prepájanie s potrebami komunikácie) meranie a vyhodnotenie výkonnosti webu
• ONLINE Kampane príprava a manažovanie online kampaní mediálne plánovanie a príprava vhodného online media mixu znalosť finančného prostredia (banky, sporiteľne..) AB testovanie formátov (social) PR kampane (nápady ako komunikovať zaujímavé témy formou online PR)
• LEADY (lead collection) príprava kampani s cieľom zberu leadov v online prostredí manažment tykýchto kampaní (príprava idey, realizácia, vyhodnotenie) napojenie získaných leadov na CRM agilné fungovanie s oddelením podpory predaja
• NEWSLETTERS (komunikácie na klientov / neklientov) znalosť tvorby obsahu newslettrov, komunikácia značky touto formou spolupodieľanie sa na tvorbe obsahu a grafiky (v spolupráci s agentúrou)
• SOCIÁLNE SIETE manažovanie sociálnych sietí Raiffeisen banky (Facebook, IG) tvorba content plánu potreba prehľadu a znalosti potenciálu sociálnych sietí využívanie reklamných formátov sociálnych sietí (potreba znalosti ich špecifík)
Čo ti ponúkame?
• príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
• hybridný spôsob práce
• možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• atraktívne kariérne príležitosti
• kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• práca so skúsenými lídrami
• zvýhodnenia na produktoch Tatra banky (Účet pre modrú planétu TB, úvery, zmenárenské služby)
• motivačné ohodnotenie
• Dni Zdravia
• bezplatná psychologická podpora 24/7
• príspevok zamestnávateľa na DDS (III. pilier)
• 5 dní dovolenky navyše
Požadované vzdelanie
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
Vhodné pre absolventa
Áno
Miesto práce
- Bratislava
Ponúkaný plat
V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda: 2000 € brutto pri plnom úväzku
Druh pracovného pomeru
• plný úväzok
Aký je ideálny kandidát?
• Do tímu hľadáme:
• kolegu so skúsenosťami a praxou na podobnej pozicii
• zodpovedný, rozhladený, sledujuci nové trendy, výborná znalosť online prostredia (nástroje, mediatypy..)
• niekoho, kto rozumie výrazom: PPC, CPL, CTR, bounce rate, Visitors, UX, UI, CX, SEO, SEM
• znalý analytických nástrojov na meranie výkonnosti webu GA4 a Google Tag Manager
• aktívna znalosť anglického jazyka
• kolegu s VŠ vzdelaním
Máš záujem o túto pozíciu?
Pošli nám svoje CV a začni v najlepšom.
Uchádzať sa o pozíciuNenašiel si to, čo si hľadal?