• logo banky

Middle officer pre odbor firemných klientov

Zdobí ťa spoľahlivosť a presnosť. Svet stojí na ľuďoch ako si ty a stojí na nich aj naša firma. Daj nám o sebe vedieť.

  • mapka
  • Bratislava
Uchádzať sa o pozíciu

Aké výzvy ťa u nás čakajú?


• Staňte sa súčasťou tímu firemných klientov a nazrite do sveta kľúčových slovenských firiem.
• Na pozícii Middle officer budete zastrešovať predovšetkým podpornú administratívnu a odbornú činnosť pre našich obchodníkov •   relationship manažérov na odbore Veľkých fiemných klientov. Ide o administratívne spracovávanie, dohadovanie stretnutí, komunikácia s relationship manažérmi a našimi klientami, spracovávanie klientskej dokumentácie.
• Hlavnú náplň práce tvorí:
• riešenie servisných požiadaviek klienta
• príprava zmluvnej dokumentácie, korešpondencie a rôznych iných dokumentov, zodpovednosť za jej kvalitu a správnosť
• podpora interného a externého klienta

Spoznaj nás

Čo ti ponúkame?


• príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
• možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• atraktívne kariérne príležitosti
• kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• práca so skúsenými lídrami
• zvýhodnenia na produktoch Tatra banky balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
• motivačné nadštandardné ohodnotenie
• možnosť stať sa akcionárom banky
• príspevok na zdravotnú starostlivosť
• príspevok na DDS
• dni voľna navyše s programom Dovolenka PLUS

Požadované vzdelanie

  • úplné stredoškolské s maturitou

Miesto práce

  • Bratislava

Ponúkaný plat

V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda: 1100 € brutto pri plnom úväzku.

Druh pracovného pomeru

•   plný úväzok

Aký je ideálny kandidát?


• Pozícia je vhodná pre ľudí s vysokou orientáciou na klienta, aktívnym prístupom k úlohám, organizačnými a koordinačnými schopnosťami.
• Vhodným kandidátom je človek so záujmom o korporátne bankovníctvo, profesionálnym vystupovaním, samostatným myslením.
• Dôležitá je presnosť, doťahovanie úloh do konca a zmysel pre detail, príjemné vystupovanie a rozvinutý štýl komunikácie s klientami
• angličtina na pasívnej úrovni (nemčina vítaná)
• flexibilita, samostatnosť, schopnosť sa rýchlo učiť
• komunikatívnosť, nekonfliktnosť
• základná znalosť Windows a MS Office
• práca v bankových systém
• aktívne preberanie úloh a návrhy vlastných riešení
• ochota, iniciatíva, zvládanie viacerých úloh súčasne

Máš záujem o túto ponuku?
Pošli formulár a začni v najlepšom.

Uchádzať sa o pozíciu

Nenašiel si to, čo si hľadal? Späť na zoznam pozícií.