Asistent/ka riaditeľa odboru hospodárskej správy
Zdobí ťa spoľahlivosť a presnosť. Svet stojí na ľuďoch ako si ty a stojí na nich aj naša firma. Daj nám o sebe vedieť.
-
- Bratislava
Aké výzvy ťa u nás čakajú?
• organizačné zabezpečenie porád, rokovaní a stretnutí, organizovanie kalendára a aktivít riaditeľa odboru
• evidovanie korešpondencie, služobných ciest, stravných lístkov
• interná a externá komunikácia (písomná, mailová, telefonická)
• zabezpečenie materiálneho vybavenia
• správa poistenia majetku
• zastrešenie odborných činností útvaru pridelených nadriadeným
• vykonávanie administratívnych prác
• administratívna podpora pri vyhodnocovaní rôznych úloh a aktivít
• spolupráca s internými útvarmi banky
Čo ti ponúkame?
• Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• Atraktívne kariérne príležitosti
• Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• Práca so skúsenými lídrami
• Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
• Príspevok na zdravotnú starostlivosť
• Príspevok na DDS
• Dovolenka PLUS
Požadované vzdelanie
- úplné stredoškolské s maturitou
Vhodné pre absolventa
Áno
Miesto práce
- Bratislava
Ponúkaný plat
V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda: 1250 € brutto pri plnom úväzku.
Druh pracovného pomeru
• plný úväzok
Aký je ideálny kandidát?
• skúsenosti na asistentskej pozícii výhodou
• znalosť práce s MS Office výhodou
• veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti
• znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
• príjemné a profesionálne vystupovanie
• proaktívny prístup
• pozitívne myslenie
• spoľahlivosť
• diskrétnosť
• zmysel pre detail
Máš záujem o túto pozíciu?
Pošli nám svoje CV a začni v najlepšom.
Uchádzať sa o pozíciuNenašiel si to, čo si hľadal?